
Mer blomster



Hvis alt går bra framover de neste ukene nå, så kommer det til å bli et godt blåbærår. Inntil da: Blåbærblomstene smaker ikke så aller verst de heller.






Hæ? Tar du bilder av blomster, sa du? Hvor da?


Det finnes fortsatt snøflekker det går an å nyte i Bymarka.

