
Det er mørkt i skogen på ettermiddagene nå, men det er egentlig ikke så skummel som det ser ut til.




Det er mørkt i skogen på ettermiddagene nå, men det er egentlig ikke så skummel som det ser ut til.




På tur i ravinedal med gransumpskog i dag. Har vært på mer gøyale turer må jeg si. Ikke blant mine 10 på topp i høst dette, nei.

