
Det har vært for varmt til skikkelig langtur den siste uken. Men ut må vi uansett. Med hyppige pustepauser, rikelig med vatn og tunga på tørk.




Det har vært for varmt til skikkelig langtur den siste uken. Men ut må vi uansett. Med hyppige pustepauser, rikelig med vatn og tunga på tørk.




Jeg kan være ulv hvis jeg vil…

Sandfuruskog er kanskje visuelt litt ensformig og kjedelig, men kan være fin å grave i. Eller å kjøle seg ned i på varme sommerdager.



Pål fortsetter å finne ikke-fremkalte filmruller fra Svalbard. Her har han tatt med mellomformat på tur til Larsbreen. Jeg ser etter isbjørn.

Det kan da ikke være nødvendig. Det må da være lov å få klø seg litt på såret.
