
Nok en årsdag: 13 år, men blir aldri for gammel for en solid porsjon med is. Denne gangen ble jeg servert med silde-smak. Anbefales for store og små.

I dag fyller jeg 11,5 år. Det har jeg feiret med litt pølse og fiskekake (er faktisk bedre enn bløtekake!). Alle disse bildene er 11 år gamle, da jeg bare var et halvt år gammel. Litt mørkere i pelsen, men de sier jeg fortsatt har det samme nysgjerrige blikket, og jeg er like glad i å gå på tur som da.





I går fikk vi den triste beskjeden om at Nickys søster Luna hadde gått bort. Luna bodde på Hamar så vi møttes ikke så mange ganger i voksen alder. Vi hadde nok likevel ganske mange likheter og felles corgi-egenskaper, og når vi først møttes så ble vi fort enig om et vaktsomt corgi-bjeff.
En trist beskjedå få. Luna ble 9 år og 10 måneder.


Noe motvillig, men stiller opp for en godbit.

Det er ikke bare drøvtyggere som setter pris på at det nå er friskt og grønt gras å finne igjen.