
Adventdalen, Svalbard, mars 2016.



Hund med snedig sveis. Svalbard 2016.

Pål fortsetter å finne ikke-fremkalte filmruller fra Svalbard. Her har han tatt med mellomformat på tur til Larsbreen. Jeg ser etter isbjørn.

Fra Svalbard: Kos!

I natt reiser vi tilbake til Kristiansand. Jeg kommer sikkert ikke til å reise tilbake til Svalbard igjen (jeg synes ikke det er så gøy å fly). Jeg vil derfor takke for en fin tid her oppe. Jeg har fått utviklet vinterpelsen min, hatt gode dager på hjemmekontoret sammen med Pål og hatt fine turer på tundraen. Jeg kommer ikke til å savne vinden, men alle de nye vennene mine hadde det vært fint å treffe igjen: «Nederlenderen» Santos, Rudi, Isak, Fenris, Rufus, Svipp, Otto, Lillefot, King, Tussa, Snotra, Saga og sikkert hundre andre. (En puddel og et par terriere har jeg ikke tenkt å ta med i denne sammenhengen!)
Jeg vil også takk Trine, Tora, Randi, Elise og Ingvild som har passa meg når Solvår og Pål har vært ute på langtur.