Fortsatt på tur

Selv om jeg har passert 12 år og ikke lenger er like rask på labben, så vil jeg på tur hver dag. I alle fall hvis vi går der jeg vil, temperaturen ikke er for høy og det ikke er for bløtt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.