Om Nicky

PKlevan_PKL5900

Hei. Jeg heter Nicky og er en Welsh Corgi Pembroke på 13 år (jeg er født 22. april 2013). Fra august 2014 til august 2016 bodde jeg på Svalbard, derfor Polarcorgi. Jeg tok med meg de jeg bor sammen med: Solvår og Pål. Før og etter Svalbard bodde jeg i Kristiansand, nå (fra 2018) bor jeg i Trondheim. På denne bloggen har jeg potet ned litt om hvordan det var å være en liten gjeterhund på ei iskald øy som er uten trær og fri for katter jeg kan bjeffe på. Jeg har fortsatt å pote etter at jeg flyttet ned igjen, men nå mest om fine turopplevelser, lek og ballspill.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.