Polarcorgi
Nickys Svalbardblogg
Altså. Det er vinter, og da går det an å spille ball i snøen.
Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *
Kommentar *
Navn *
E-post *
Nettsted
Δ
Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.