



Det er mørkt i skogen på ettermiddagene nå, men det er egentlig ikke så skummel som det ser ut til.





En liten stund siden sist vi så snø, men endelig kom vinteren tilbake.






Hvis alt går bra framover de neste ukene nå, så kommer det til å bli et godt blåbærår. Inntil da: Blåbærblomstene smaker ikke så aller verst de heller.



