
Styrtregn










Når snøen legger seg bløtt i terrenget på Byåsen, så er det bart nede ved fjorden. Greit med litt avveksling, selv om det var bløtt her også.




Det er ikke bare drøvtyggere som setter pris på at det nå er friskt og grønt gras å finne igjen.

Selv om det begynner å likne på vår (i alle fall noen steder), er det likevel best hvis man finner litt snø.








Det var fine snøforhold før regnet kom i romjula. Nå er det isete eller våt snø de fleste steder. Satser på bedre forhold etter hvert igjen.









Var med på moskus-tur til Dovre forrige helg. Se bilder av de rare dyrene her: http://www.pklevan.no/
Slitsomt å følge med på disse svære krabatene, så det var fint å kunne slappe av i lyngen når vi var tilbake på trygg grunn.





