På søndag måtte jeg være med på skitur fra Endalen og hele vegen rundt til Longyearbreen og ned. Spennende tur, med mye ryper, døde reinsdyr og fint vær. Til sammen gikk jeg over 18 km (+ litt fram-og-tilbakeløping). Pål og Solvår gikk like langt, men de har jo mye lengre bein enn meg (mine er 25 cm). Egentlig burde de da ha gått 68,5 km, men det gjorde de ikke. Juks altså!
Oppdatert: Fikk kommentar fra Pål og Solvår på at de kun har to bein og at distansen derfor må deles på to. Innspillet godtas under tvil.


