Lang skitur

PKlevan_DSF1116 2

På søndag måtte jeg være med på skitur fra Endalen og hele vegen rundt til Longyearbreen og ned. Spennende tur, med mye ryper, døde reinsdyr og fint vær. Til sammen gikk jeg  over 18 km (+ litt fram-og-tilbakeløping). Pål og Solvår gikk like langt, men de har jo mye lengre bein enn meg (mine er 25 cm). Egentlig burde de da ha gått  68,5 km, men det gjorde de ikke. Juks altså!

Oppdatert: Fikk kommentar fra Pål og Solvår på at de kun har to bein og at distansen derfor må deles på to. Innspillet godtas under tvil.

PKlevan_DSF1126 1

PKlevan_PKL4562

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.